Tuesday, August 21, 2007

小記

肚滿腸肥的一個weekend

sat: -
同肥媽去食triple o's....今次試左bc burger同chicken supreme...chicken好唔錯..可以再encore..牛牛就唔使講實ok..但略嫌bc塊bacon有點heavy la..好在xtra加左onions...但還是比較愛mushroom burger..今次因為肥二佬同行..連個chicken stripper都可以試埋..熱辣辣...好食!! 最合我這種雞胸迷~

午後遊蕩到南丫島....窩在友人家中嘆嘆冷氣吹吹水聽聽歌...感謝友人提供冷氣;地方;DIY凍檸賓n白果腐竹糖水~ 爽喔! 那晚看到很美的閃電...美得我倆連落街搵食都不太敢...怕被雷'擗'呢!! 但最後還是有去了 Turkish Cuisine Best Kebab..可惜的是晚了點..donor 已售罄..但試了donor以外的也很不錯...份量更加是勁勁勁...飽餐後回到被雷雨清洗乾淨的市區...空氣異常清新..跟白天完全是兩回事..聽說雨前雨後氣溫有相差6度有多!!!

sun:-
一大早到大埔捧友人場..順道參與了一次基督教的崇拜...很surprise唱的都是很'流行曲'的歌~
隨後感謝友人做東請我到oliva大吃一番.....念念不忘那個炸芝士...
因為太飽..所以去了sunday-only的有機市集狂了一圈..買了 fair trade的芒果乾n普洱...好喜歡飲普洱..可惜現在被炒賣得太厲害...真普洱難求!!!

晚上跟我的贊助人n友人到九龍城覓食...只了比原定時間晚了一點點...所有泰店都大排長龍...最後只好幫襯最快有枱的金寶....食物一般..但提供了地方予我們暢談了3個多小時...so..ok la!!

作為weekend的closing當然要有甜品..今次搵到一間低糖甜品屋...蠻有創意的..合我這種又怕甜又想食的人

經過這樣的weekend..到現在(星期二)的我還是...好飽!!!!!




the only 2 piz taken this weekend...


a vegetarian kebab

a lamb kebab (好肉but好食唔'騷')

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home